آیین نامه خرید

 

– با توجه به احتساب تاریخ تولید محصولات و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا با گارانتی مربوطه کاملا تطابق نداشته باشد و مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا قبل از خرید با بخش پشتیبانی هماهنگی های لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نمایید.

– خریدار کالا بایستی به صورت کامل آدرس دقیق محل دریافت مرسوله و کد پستی را هنگام ثبت سفارش وارد نماید تا مامور پست دچار سردرگمی نشود. در این صورت تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

– در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار فروشگاه اینترنتی سکتور نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده فروشگاه نخواهد بود.

– در زمان ثبت سفارش به طور اتفاقی ممکن است که چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش دهند که موجودی کافی نداشته باشد.در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است.بدیهی است که وجه پرداخت شده باقی نفرات در سریع ترین زمان ممکن به ایشان عودت داده خواهد شد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

– با توجه به سیاست فروشگاه اینترنتی سکتور در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است این مجموعه می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.

– عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

– کالاهایی که به صورت باندل(کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

– در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸ با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی کند. در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد(در صورت استفاده از آفر ویژه تست قبل از ارسال کالا، به هیچ عنوان نباید از کالا استفاده شود).

– فروشگاه اینترنتی سکتور اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در نام کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر سی پی پو های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.

– به دلیل نوسان های قیمت روی گوشی ها، محصولات اپل و مایکروسافت درصورت تغییر قیمت در هرزمان، امکان اصلاح قیمت در سفارشات پرداخت شده وجود ندارد.

– شرایط بازپس فرستادن کالا:
  • چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه و با در نظر گرفتن شرایط زیر کالای مذکور را پس بفرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید. لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 7 روز مهلت تست نمیباشند:
    1. پردازنده های شرکت اینتل (Cpu intel) به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها
    2. قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و … که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
    3. ایرپادها، به دلیل عدم وجود شماره سریال واحد جهت شناسایی کالا
    4. باتوجه به دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش و کدرجیستری برروی کلیه گوشی ها در فروشگاه اینترنتی سکتور، موارد مربوط به خرابی، رجیستری و… به عهده شرکت های گارانتی میباشد. لذا جهت اطمینان از سلامت گوشی میتوانید از خدمات تست رایگان کالا قبل از ارسال استفاده نمایید.
    5. کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
    6. کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) ، برای فروشگاه ارسال شود.
    7. مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
    8. هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار می باشد.
    9. اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده مهندسین فروشگاه میباشد.
  • مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار می باشد.
  • چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سکتور موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.